September 21, 2009

Instant Style from Stars: Lady Gaga

I really like her total look!

2 comments:

Christina said...

Jó kis kép lett az biztos.:)
De nem bírom megállni, hogy ne kérdezzem meg tőled tényleg láttad Jay Manuel-t??? Nem szokásom a rajongás,de egyetlen egy valaki van akit nagyon-nagyon szeretek és az Jay. Igaz sajnos élőben még nem láttam, de igy is biztosra kijelenthetem, hogy nála jobb pasi számomra nem létezik. Több dologban irigyellek, de legfőképpen ezért. :) Bocsi tudom nem ide tartozik ez, de muszáj volt. Még csak nemrég kapcsolódtam be, de nagyon tetszik az oldalad. :)

About said...

Igen, nagyon jokepu es tetszik az egyedi stilusa! A masik kedvencemet, Nigel Barkert pedig a Pamela Roland shown lattam, meghivottkent erkezett nem fotozni. O is jobban nez ki a valosagban mint a kepeken.

Amugy a blog otletet a baratnom adta, majd egyik maganyos pillanatomban elkezdtem anyagot gyujteni es azota fuggo vagyok. Lehat ha tortennek velem dolgok, de irigylesre semmi ok. :)