September 22, 2009

London Fashion Week

Matthew Williamson

Vivienne Westwood

Betty Jackson

5 comments:

Christina said...

Jó kis ruhák. :)

Amugy gondolom nem rám gondoltál, de rólam annyit, hogy jogásznak tanulok amit nem igazán szeretek, de ez van.:) De Te mesélhetnél még magadról. Milyen ez a suli? És, hogy jött, hogy oda mész? Persze ha csak van kedved. De szólj nyugodtan, ha sokat kérdezek, de nekem ez mániám.

About said...

Mivel nem gondoltam, hogy meg lehet elni a "divatbol" ezert hosszu evek toprengese utan dontottem ugy hogy megprobalom. A suli nagyon jo es az egyik legelismertebb a szakmaban [igen, itt meg a sminkeles is szakmanak szamit :)]
Eloszor jott NY, vagyis en koltoztem ide, kozben rajottem, hogy diploma nelkul sokkal nehezebb karriert befutni ugyhogy most mindkettot egyszerre csinalom...

Ha atmennenek a kerdesek tul szemelyesbe akkor inkabb kerdezz emailben es szivesen valaszolok! :) Tudod, nem szeretnem a maganeletemmel untatni az latogatokat...

About said...

Amugy orulnek egy jogasz diplomanak is! Gondolj csak bele, szerintem, egy stilusosan oltozott ugyvednonel hatasosabb latvany nincs! Nem igaz? :)

aniko said...

Szia Inventive Point! Ha-ha, commentre késztetett az előző megjegyzésed. Én végzett jogász vagyok, de sosem szerettem, öt évvel ezelőtt pedig pályamódosítást hajtottam végre: stylistnak tanultam és ma már ekként dolgozom! Hát, nem sok minden volt unalmasabb, mint az egyetemi évek és az az utáni rövid jogi pálya öltözködése-pláne hogy nem nagyon passzoltam bele a szürke-fekete-fehér kiskosztümös sémába! Na mindegy!
Szóval ne bánd, ha eddig nem tanultál, bár ezt csak a saját véleményem!!!
;))))

About said...

Igazabol a Doktor Szoszis fele stilusra gondoltam, magamat ismerve biztos felig pinkben ulnek az iroasztal mogott, ... vagy rajta :)

Aniko gratulalok a palyamodositasodhoz, tudom hogy neha milyen nehez donteseket hozni! Megkerdezhetem, hogy hol dolgozol? Valoszinu belolem is az lesz,vagyis stylist, hacsak nem ragadok le az image consulting-nal ami inkabb a megjelenesre, viselkedesre es az oltozkodesi szokasokra osszpontosit...